SFA Group впроваджує нову візуальну ідентичність

Понад 60 років компанії групи SFA працюють разом, щоб надати професійним та приватним замовникам постійно вдосконалюванні санітарні умови для їх повсякденного життя. Вони надають їм набагато більше, ніж технологічні знання та досвід, пропонуючи винахідливі, надійні рішення, прості у виконанні.

Це велика особливість SFA Group!

Саме це ставлення і підхід, який привів до випуску першого Sanibroyeur в 1958 році. Блискуча ідея, яка продовжує революціонізувати дизайн інтер'єру по всьому світу. Цей досвід у вирішенні перекачування застосовується протягом багатьох років, надаючи неоціненну допомогу в самих різних галузях. Поряд з цим, Група приступила до зовнішніх операцій зростання, які збагатили її портфель брендів (Europelec, Kinedo, Grandform, Watermatic ...) і дозволили їй вийти на нові ринки. Нещодавнє придбання Zehnder Pumpen також є символікою цієї стратегії зростання.

Група SFA зараз має 4 сфери діяльності:

Насоси для побутового призначення, 

Насоси для професійного призначення, 

Обладнання для душових та ванн-джакузі, 

Обладнання для водопідготовки.

Настав час скористатися силою цих кількох брендів, об'єднавши їх під одним банером, і надіслати чітке повідомлення про те, що вони належать до однієї групи. Щоб проілюструвати цю головну віху своєї історії та продемонструвати свої амбіції, група SFA зараз приймає нову візуальну ідентичність.

Ця нова візуальна мова є більш ніж проста зміна посібника зі стилю, оскільки вона є ростом глобальної групи, створеної майже в 30 країнах, яка є потужним і важливим оператором на ринку санітарних, санвузлових, промислових насосах та системах водоочистки. Бренд, який залишається унікальним, тепер є ще сильнішим і привабливішим.

Аббревіатура SFA залишається центральним елементом цієї нової ідентичності, представленої більш ефектним способом, який є більш впізнаваним і запам'ятовується для всіх. Власна типографія грає з кутами, які є даниною її наукової ДНК, та заспокоює кривими, що представляють стосунки, які має бренд зі своїми клієнтами та партнерами.

Вперше в своїй історії SFA абревіатура поєднується з символом. "Подвійне капання" зараз є невід'ємною частиною брендингу. Це враховує бізнес Групи: накачування, що символізується зростанням; душові кабіни та ванни з гідромасажем, представлені низхідною краплею, вигнуті, ніби виражають повітряну бульбашку, характерну для ванн Whirlpool.

Новий логотип має яскраво-синій колір, що створює зв'язок між його попередньою ідентичністю, орієнтованою на технологію, та новим поняттям завоювання секторів, орієнтованих більше на добробут та комфорт.

Історичне значення назви SFA тепер посилюється завдяки брендингу: "Коливання води"

Брендинг, що надає резонанс стислій абревіатурі SFA, зосереджується на принципі "Проектування та виготовлення побутових та професійних рішень там, де вода тече та відводиться". Це являє собою унікальний спосіб, яким SFA використовує винахідливість у дизайні своєї пропозиції. Винахідливість - цінність торгової марки групи SFA, що поєднує творчість, прагматичний та розумний підхід, що дозволяє їй знаходити та пропонувати прості, але передові рішення. Свідченням цього є Sanibroyeur, Sanifloor, Sanicompact, система Air у ваннах Whirlpool, системи кріплення душових кабін та багато іншого. Завдяки потужним брендам, дизайну та виробничому досвіду в насосах та санітарних рішеннях (санвузлах), група SFA готова до впровадження унікального оздоровчого підходу на всіх ринках у всьому світі.